Reklama
  • Wtorek, 12 lipca (15:05)

    1. Do rondelka (najlepiej z grubym dnem) wlej 1/3 szklanki zimnej wody. Dodaj tyle samo płynnego miodu (około 11 dag). 2. Zetrzyj na tarce skórkę z całej sparzonej cytryny. Z miąższu wyciśnij przez sitko łyżkę soku (dzięki temu do sosu nie wpadną pestki). 3. Kiedy miód się rozpuści, do rondelka wrzuć połamaną laskę cynamonu i pokruszoną gwiazdkę anyżu. 4. Dodaj skórkę i sok cytrynowy. Mieszając, gotuj około 10 minut na małym ogniu. Gdy wod

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 8 lipca (14:00)

    Krok 1. 4 jajka sparz wrzątkiem, ostrożnie oddziel białka od żółtek. Krok 2. Żółtka dokładnie zmiksuj z łyżką musztardy sarepskiej. Kiedy powstanie jednolita masa, nie przerywając ubijania, dolewaj cieniutkim strumieniem olej (w sumie ok. pół szklanki) do czasu, aż krem zrobi się gęsty. Krok 3. Gotowy majonez dokładnie wymieszaj z 1/2 łyżeczki soku wyciśniętego z cytryny albo białego octu winnego. Przypraw solą do smaku. Majonez przełóż do słoiczka i trzymaj go w lodówce.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 13 czerwca (13:05)

    Składniki: 12,5 dag szpinaku, 1 ząbek czosnku, 200 ml majonezu, 100 ml jogurtu typu greckiego, 1 łyżeczka soku z cytryny, 10 dag wędzonego boczku, sól, pieprz, gałka muszkatołowa

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 13 czerwca (11:05)

    1. Miskę ustawiamy na rondlu z gotującą się wodą. Wsypujemy 12,5 dag białej czekolady i roztapiamy. 2. Zdejmujemy miskę z palnika. Do roztopionej czekolady wkruszamy 6 dag chałwy o smaku waniliowym. 3. Mieszamy energicznie, aż czekolada i chałwa dokładnie się połączą

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 2 czerwca (08:00)

    Pokrojone w słupki, ugotowane na parze lub upieczone na grillu warzywa lepiej smakują „w towarzystwie”.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 23 maja (08:00)

    Znakomicie podkreślą smak ciasta nadziewanego mięsnym farszem. Przygotuj je nieco wcześniej, by przed podaniem sosy zdążyły się schłodzić w lodówce. Jogurtowy. 3 łyżki gęstego jogurtu wymieszaj z 2 łyżkami majonezu. Dodaj 2 obrane, przeciśnięte przez praskę ząbki czosnku, 1/2 grubo startego ogórka zielonego oraz po łyżce posiekanej natki i koperku. Sos przypraw solą i pieprzem. Pomidorowy. Posiekaj 1 cebulę, 2 ząbki czosnku i 1/2 papryczki chili. Składniki zeszklij na łyżce oliwy. Dodaj pół

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 20 maja (13:05)

    To dzięki nim wiosenne warzywa mogą mieć wiele różnych smaków.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 19 maja (11:00)

    Składniki: 2 cebule, 2 liście laurowe, po 2 ziarna pieprzu i ziela angielskiego, gałązka świeżego tymianku i rozmarynu, 3 łyżki oleju, marchewka, pietruszka, 2 łodygi selera naciowego, 2 ząbki czosnku, pół łyżki brązowego cukru, 2 łyżki koncentratu pomidorowego, 2 łyżki sosu sojowego, 1 litr bulionu warzywnego, sól i pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 17 maja (11:05)

    Składniki na 4 porcje: 1 szklanka jogurtu greckiego,1 ogórek wąż, 2-3 ząbki czosnku, 1/2 pęczka koperku, kilka gałązek oregano i mięty, sól, pieprz świeżo mielony, oliwa, sok z cytryny

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 5 maja (13:05)

    Tak niewiele trzeba, by skomponować pyszny i niskokaloryczny dodatek, który podkreśli smak i aromat ryb, nowalijek oraz mięsnych specjałów. Oto nasze propozycje, które zainteresują nie tylko tych, którzy dbają o smukłą sylwetkę!

    Czytaj więcej Komentarzy:0