Reklama
  • Poniedziałek, 13 czerwca (13:05)

    Składniki: 12,5 dag szpinaku, 1 ząbek czosnku, 200 ml majonezu, 100 ml jogurtu typu greckiego, 1 łyżeczka soku z cytryny, 10 dag wędzonego boczku, sól, pieprz, gałka muszkatołowa

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 13 czerwca (11:05)

    1. Miskę ustawiamy na rondlu z gotującą się wodą. Wsypujemy 12,5 dag białej czekolady i roztapiamy. 2. Zdejmujemy miskę z palnika. Do roztopionej czekolady wkruszamy 6 dag chałwy o smaku waniliowym. 3. Mieszamy energicznie, aż czekolada i chałwa dokładnie się połączą

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 2 czerwca (08:00)

    Pokrojone w słupki, ugotowane na parze lub upieczone na grillu warzywa lepiej smakują „w towarzystwie”.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 23 maja (08:00)

    Znakomicie podkreślą smak ciasta nadziewanego mięsnym farszem. Przygotuj je nieco wcześniej, by przed podaniem sosy zdążyły się schłodzić w lodówce. Jogurtowy. 3 łyżki gęstego jogurtu wymieszaj z 2 łyżkami majonezu. Dodaj 2 obrane, przeciśnięte przez praskę ząbki czosnku, 1/2 grubo startego ogórka zielonego oraz po łyżce posiekanej natki i koperku. Sos przypraw solą i pieprzem. Pomidorowy. Posiekaj 1 cebulę, 2 ząbki czosnku i 1/2 papryczki chili. Składniki zeszklij na łyżce oliwy. Dodaj pół

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 20 maja (13:05)

    To dzięki nim wiosenne warzywa mogą mieć wiele różnych smaków.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 19 maja (11:00)

    Składniki: 2 cebule, 2 liście laurowe, po 2 ziarna pieprzu i ziela angielskiego, gałązka świeżego tymianku i rozmarynu, 3 łyżki oleju, marchewka, pietruszka, 2 łodygi selera naciowego, 2 ząbki czosnku, pół łyżki brązowego cukru, 2 łyżki koncentratu pomidorowego, 2 łyżki sosu sojowego, 1 litr bulionu warzywnego, sól i pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 17 maja (11:05)

    Składniki na 4 porcje: 1 szklanka jogurtu greckiego,1 ogórek wąż, 2-3 ząbki czosnku, 1/2 pęczka koperku, kilka gałązek oregano i mięty, sól, pieprz świeżo mielony, oliwa, sok z cytryny

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 5 maja (13:05)

    Tak niewiele trzeba, by skomponować pyszny i niskokaloryczny dodatek, który podkreśli smak i aromat ryb, nowalijek oraz mięsnych specjałów. Oto nasze propozycje, które zainteresują nie tylko tych, którzy dbają o smukłą sylwetkę!

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 28 kwietnia (11:05)

    Musztarda wzbogaci smak wędlin i pasztetów. Może być składnikiem marynat do mięsa czy ryb. Sposób jej przygotowania jest bardzo prosty. Potrzebujemy: 3 łyżki zmielonych ziaren czarnej gorczycy (np. w młynku do kawy), 9 łyżek zmielonej białej gorczycy, ½ szklanki octu winnego lub jabłkowego, ¼ szklanki wody, ½ łyżeczki soli. Wszystkie składniki dokładnie mieszamy. Odstawiamy na dobę w chłodne miejsce. Przekładamy musztardę do słoiczków. Warto, żeby postała kilka dni w lodówce – gdy składniki

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 26 kwietnia (13:05)

    Tatarski Pokrój w kosteczkę 1 duży korniszon, 5 marynowanych pieczarek, 2 marynowane cebulki perłowe oraz kawałek marynowanej czerwonej papryki. Dodaj roztarty ząbek czosnku, 1 łyżkę musztardy oraz 7 łyżek majonezu. Wymieszaj, przypraw do smaku solą oraz pieprzem. Żurawinowy z chrzanem Utrzyj 6–7 łyżek startego chrzanu z 2 łyżkami majonezu, 3 łyżkami gęstej kwaśnej śmietany oraz 5 łyżkami żurawiny do mięs (ze słoika). Dodaj 2 łyżki

    Czytaj więcej Komentarzy:0